#FollowFriday

Következő követő péntekem alanya Bogyó és Bandája youtubere, Petra. Imádom, azt a nyers humort, amivel rendelkezik s ahogy megmondja a "frankót" :) Néha azért tud komoly is lenni. Ha nagyon muszáj :)


- Mióta vlogolsz?
Tavaly decemberben töltöttem fel az első videómat a csatornámra, de előtte már az Instagramomra is tettem fel pár rövidke videót a napjainkról. 

- Mi a célod a videózással?
Konkrét tervem nincsen vele, egyfajta hobbiként tekintek rá.
Szeretek más emberek mindennapi életébe bekukkantani, szeretek hasonló "papa-mama-gyerekek" témájú, hétköznapi vlogokat nézni. Úgy gondoltam, ha már az Instagramomon rendszeresen osztok meg képeket, sztorikat, videókat a kisfiamról, családomról, akkor miért ne vihetném ezt át egy másik platformra, miért ne készíthetnék vlogokat, ahol jobban meg tudom magunkat mutatni, mint egy 1 perces insta szösszenetben.
Tudom, viccesen hangzik, de alapvetően elég introvertált vagyok és az exhibicionizmus is távol áll tőlem, mégis, ez a műfaj valahogy nagyon megtetszett, és úgy éreztem, hogy szeretném azt is kipróbálni, hogy milyen elkészíteni egy vlogot, nem csak nézni.

- Melyik videód volt közönségkedvenc?
A nézettség és like-ok alapján a kérdezz-felelek videóm volt a kedvenc, a
"4+2 olyan kérdésre a VÁLASZ, amit senki nem tett fel nekem".
A visszajelzések is nagyon pozitívak voltak, úgy tűnik sokan értékelik ezt a fajta humort. 


- S melyik volt számodra nagyon kedves?
A fent említett, kérdezz-felelek videó volt az én kedvencem is :)
Jó volt rajta ötletelni, felvenni a kis jelenteket, kicsit kilépni a komfortzónámból, kicsit "produkálni magam", még ha a szereplés nagyon távol áll tőlem és a színészkedéshez sincs sok közöm :)

- Mennyi követőt tartasz reálisnak? Mi a cél?
Nehéz kérdés. Ha körülnézek a youtube-on, akkor szép számmal találni olyan videósokat, akiknek indokolatlanul nagy számú feliratkozója van. Legalábbis számomra sem minőségben, sem tartalomban nem üti meg a mércét, de ez ugye szubjektív dolog. Úgyhogy a szerénységet félretéve, azt mondom, miért ne érhetném el egyszer a bűvös 1000 feliratkozót? :) Körülnézve, hasonló technikai háttérrel - azaz egy egyszerű telefonnal - készített, hasonló tartalmú vlogoknál is láttam már, hogy összejöhet a minimum 1000 fős feliratkozás, és akár több ezres nézettség. Van akinél egyszercsak varázsütésre összeáll minden és sorra jönnek százával a feliratkozók, van aki évekig videózik, és szép lassan épül a nézőközönsége. Mivel mint már említettem, nekem ez csak egy hobbi, így nem görcsölök ezen, lesz ami lesz. Természetesen örülök, ha minél többen érdemesnek tartják arra a csatornámat, hogy nézzék és feliratkozzanak.

- Ossz meg 5 random dolgot magadról!
  •  Rettegek a bálnáktól (hiába tudom, hogy nem valószínű, hogy összefutok akár eggyel is)
  • Az egyik tetoválásom egy Depeche Mode dalszöveg részlet, ami a lábfejemen van és a férjem kézírásával készült (neki ugyanez a szöveg van a csuklójára tetoválva, az én kézírásommal)
  • A kisfiam 99%-ban az apukájára hasonlít, viszont a nagylábujját tőlem örökölte. Felfelé kunkorodik és még egy vászoncipőt is képes kilyukasztani :D
  • Nincsen jogosítványom, és nem is szeretnék, mert még gyalog sem tudok közlekedni, a tájékozódási készségem pedig a nullával egyenlő
  • Egy csontom sem tört még el, mégis viseltem már gipszet 6 hétig

- Gondolkodtál blogoláson?
Igen, mert mindig is úgy éreztem,  hogy  írásban jobban ki tudom magam fejezni, mint szóban.
Viszont le tettem róla, mert tudom, hogy egy minőségi blog elkészítése sok időt és energiát vesz igénybe és nem biztos hogy tudnék rendszeresen posztolni (mint ahogy sajnos a csatornámra sincs annyi időm amennyit szeretnék).

- Ki a kedvenc youtubered?
Nem tudok csak egyet kiemelni :) Szinte a legtöbb hazai youtuber anyukát követem, közülük mindenképp szeretném megemlíteni Kisnagy Kaland Verust, akinek nagyon szerethető a személyisége, igényes, tartalmas vidókat csinál, változatos témákban.
Szintén említésre méltó Mindigmami Anett, akinek a videóihoz hasonlót még nem láttam (legalábbis itthon). Gyönyörű vágóképek, hangulatos zenék, tényleg filmszerű élmény az ő vlogjait nézni. Verushoz hasonlóan neki is méltánytalanul kevés a feliratkozója, remélem csak idő kérdése és még többen megismerik a nevüket.
A #momlife-on túl, csak egyetlen youtubert szoktam rendszeresen nézni, Dancsó Pétert, nagyon szeretem a humorát.
Köszönöm a beszélgetést.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése