Egy kis megkésett Joy-napok HAUL

Én nagyon szeretem nézegetni mások HAUL videóit/bejegyzéseit, úgyhogy gondoltam megcsinálom én is az idei Joy-napokos szerzeményekről (na azért nyugi nincs olyan sok). Ahogy telnek az évek egyre inkább azt veszem észre, hogy tudatosabban vásárolok. Hiába vannak gigakuponok, gigaakciók. Akkor veszek valamit meg, ha kell. És pont.

Forrás: saját
 Dm-ben bevásároltam s most vettem észre, hogy egy Bourjois szemceruza lemaradt a képről :) BTW: mióta fogselymet használunk mindketten sokkal komfortosabb a létezés :) Mindenkinek fogselymet!! Én leszek az új fogselyem reklám :D (Nem, nem szponzorált poszt, pedig mostanában azok milyen népszerűek :D ). Lett volna pár dolog, amit a Rossmanból akartam beszerezni, de legnagyobb döbbenetemre, nálunk vasárnap nincs nyitva Rossmann. (Tudom rendelhettem volna online, viszont ezt jelnek fogtam fel, úgyhogy inkább nem rendeltem tőlük. Ezekben a napokban pont azt szeretem - kivéve mikor gladiátorharc van - hogy odamehetek szaglászni, válogatni, de ez nálam csak a drogériákra érvényes.)
Forrás: saját
 Szerencsére  viszont a Reserved-ben be tudtam online is váltani a kupont, úgyhogy rendeltem két Mickey egeres pólót Beninek, meg két egyszerű, de nagyszerű pólót magamnak :) Illetve a Sugarbird-ről egy Budapest-es Mickey Egeres pólót. Nagyon tetszenek, vacilláltam a New Yorkos meg a Budapestes között, végül utóbbi nyert :)

Ti mennyire érzitek azt, hogy a kupon napoknak leáldozóban van? Már Glamour napokkor volt egy ilyen sanda gondolatom, ami most Joy napokkor teljesedett csak ki igazán. De lehet, hogy csak én vagyok már inkább érdektelen? Nem tudom, de azt vettem észre magamon, hogy már nem égek nagy "lázba" mint régebben. Bár lehet, hogy csak a prioritások változtak s emiatt van ez.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése