Achtung! Achtung!

Ma 10:00-tól lehet rendelni Magyarország új meglepiboxát, mely kézműves termékeket fog tartalmazni, Hello Bébi néven fut, ugye tudjátok miről van szó? Hát persze, hogy a Femini Boxról. Rendelni a feminibox@gmail.com-on tudtok. Nagyon izgulok, rég kellett már meglepi boxot rendelnem (mivel a MommyMiára előfizető vagyok, így azt mindig háttérből szemlélem). S valamiért úgy érzem, hogy lehet lecsúszok a cukiságokról, pedig nagyon nem szeretnék.S minden adott: e-mail előkészítve, már csak a küldés gombra kell rányomnom, Beni alszik kb 10 perce, úgyhogy még fog egy bő órát :)

Másik újdonság, amiről írni akartam, hogy hasonló kézműves cukiságokból álló dobozt készít majd a MommyMia csapat is, legalábbis pár napja ezt a hírt hozták Facebook-oldalukon. Ők a PiciPiacos tervezőktől fognak szelektálni egy dobozra valót, azt hiszem arra is mindenképp be kell neveznem majd. (Remélem nem akkor lesz a rendelési időszak, amikor nyaralunk, mert akkor dobok egy hátast :))

Illetve 10 napja tart már egy júliusi fotókihívásos pályázatuk, melyhez ha még nem tettétek itt tudtok csatlakozni. Amint vége lesz júliusnak, szerintem hozok majd egy posztot a júliusi képekkel :) Minden nap más téma, ma épp homok (amit én kifejezetten gyűlölök, hacsak nem tengerpartról van szó :D) De pont az a lényege, hogy legyünk kreatívak - én biztos,hogy nem fogok homokozós gyerekről fotót posztolni :) S annyira jó nézegetni a többi mami képeit is, hogy ki mennyire szabadon értelmezi az adott napi témát :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése