Múlt pénteki beszerzések

Pár hónap s költözünk, viszont Beni szülinapja miatt kicsit háttérbe szorult a tervezgetés. Pénteken azonban újra bele tudtam magam kicsit vetni a vásárlásba, úgyhogy megmutatom milyen gyöngyszemeket gyűjtöttem be az új gyerekszobához (nem sok, ám annál cukibbak).

 Pénteken Open Showroomban jártam Erikánál a BabyOn! megálmodójánál s csodás Bloomingville termékekre tettem nála szert. Az akasztók majd mennek az új babaszobába, a táska remek kisebb sétákra - rájöttem, hogy a pelekázótáska a világ leghaszontalanabb dolga :D A kis kaspó pedig már az egyik orchideámat védelmezi.

Forrás: BabyOn FB oldal


Jártam a Váci 1-ben megnyitott gigantikus H&M-ben is s megint sikerült megállapítanom, hogy az H&M Home is egyre közelebb van a gyerekszobával szemben támasztott elvárásaimhoz, így egyre több mindent szerzek/akarok beszerezni onnan. Mint ezt a kis cuki vonalzós magasságmérőt.
Forrás: H&M
Ami pedig a gyerekszobát illeti: Kicsit más méretekkel fog rendelkezni mint a mostani szobája, így arra gondoltam, hogy csak az egyik falat fogjuk tapétázni, mert amiket kinéztem, azok elég zsúfolttá tennék a szobát, hogyha több falra tennénk. Még nem tudom, hogy fogom tudni őket beszerezni, de igyekszem :) (vagy a mickey egeres lesz vagy pedig a Ferm Living-es) Illetve a párhuzamos falra a fentiek egyik polcát vagy esetleg egy Baby On sátorpolcot vennék :)

Forrás: 1., 2., Kids@Home, 3., 4., H&M, 5., 6., Ferm Living







This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése