Trónok harca #anyaido

Vége lett az egyik kedvenc sorozatomnak, a Trónok Harcnak a hatodik évada s muszáj kicsit írnom róla.

*SPOILER ALERT*

Sokan el voltak ájulva az évadzárótól, de azt  kell mondjam nekem semmi meglepő nem volt benne. Vagyis, de: Tommen halála. De egyébként az tuti, hogy többet nem fogok comment:com-on kibeszélőket olvasni. A Királyvár alatti robbanóanyagokat részekkel hamarabb felvezették, mint ahogy az R+L=J teóriát is.

Engem Dany már halálra idegesít, de sajnos ő is ki fogja húzni az utolsó évadig, 3 sárkánnyal ki ne húzná? :D Elsőre azt gondoltam őrült király lesz mint ahogy az apja, de ezt a címet Cercei elörökölte.

S bár az évadok megedzettek annyira, hogy már senki halála ne rázzon meg igazán , azért sajnálnám, ha a kis törpét kiírnák. (Bár van olyan konteó is, hogy ő lesz a harmadik lovas). Ahhoz képest, hogy az előző évadokban mennyire nyírták a Starkokat, most még talán ők vannak a legtöbben, így szerintem még valamelyik lánynak nincs sok hátra. Plusz Nymeria mikor fog visszatérni? :-o

Imádom ezt a fantasy világot, anno 15 évesen a Gyűrűk ura teljesen beszippantott. Ami zavar, hogy nem olvastam a könyveket, s mivel láttam már az összes részt nem is valószínű, hogy el fogom, pedig sanszos, hogy sokkal jobban átjönne a fantasy-hangulat.

Arra tökéletes volt a hatodik évad, hogy elkezdjem nézni az elejéről az egészet. Túl vagyok az első évadon már s így, hogy jobban átlátom az erőviszonyokat, tudom ki hova tartozik sokkal élvezetesebb nézni. Plusz nagyon vicces a látványbeli (büdzsébeli) különbség a mostani évadhoz képest.

Hetedik évad csúszik, nem áprilisban kezd, hiszen Winter is coming, s még nem nagyon van olyan hely, ahol tél van s tudnának forgatni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése