Femini Box - Hello Bébi edition

Megjött a várva várt új meglepetésdoboz. Éreztem én, hogy kicsit sok lesz ez a hype, de ettől függetlenül nekem bejött a doboz :)
Forrás: saját


Külön öröm volt, hogy végre egy olyan meglepi doboz érkezett, amit elsők közt kaptam meg, így esélyem sem volt arra, hogy bárki - akár véletlenül is - elvegye a meglepi erejét. De vegyük csak pontról pontra a doboz tartalmát.

Dream Decor: Régóta szemezetek a termékeikkel, s ez a kis dekor szív tökéletes választás lesz a gyerek új szobájába :) sajnos nem fa ajtója van, így máshol kell majd helyet találnom neki.

Bimba Design: Mióta tudom, hogy szerepet kapott a dobozban, talán ezt vártam a legjobban, imádom a cuki kis dizájnjait, s mégis ezzel volt a leginkább vegyes érzésem. Persze irtó cuki ötlet, hogy varrjunk csörgőt mi magunk a gyereknek, na de az olyan varró analfabéták mint én, mindent tudnak belőle csinálni csak szépet nem :(

Pici Kártya: Nagyon hasonló, mint a Milestone kártyát, más grafikával :) Következő gyerkőcnél mindenképp fel fogom majd őket használni :)

KreaBaby: Takarócsipesz, amiben kb biztos voltam, s ősszel ha szelesebb lesz az idő még hasznát is tudjuk majd venni, Beni viszont már most szívesen rágcsálja s játszik vele :)

ByPippa: A nyuszi volt Beninek az egészben a legjobb, imádta s azóta is azzal alszik. Bár az elején a legérdekessebb a cimke volt rajta, de szerencsére bejönnek neki a plüssök s szerintem is a legcukibb darabja a doboznak :)

Matricalány: Unisex, klassz lesz beragasztgatni a babanaplóba :)

Dobozka: Ő az egyetlen kérdőjel a fejemben :) Mert kézműves, ám egy hello bébi kiadásba szerintem nem passzol. Viszont egész jó pl. ékszert ajándékozni benne.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése