Hasznos holmik

Akartam egy listát írni arról, hogy ebben az elmúlt egy évben mik voltak azok a dolgok, melyek hasznunkra váltak, s melyek azok amiket ha újrakezdenénk tuti elkerülnék :)

Kezdjük a hasznosakkal:

Babakocsi: szerintem elég egyértelmű, kisgyerekes család alapkelléke egy sokáig használható babakocsi. Egyre több helyen olvasom, hogy a gyerek 1 éves koránál szinte mindenki lecseréli a verdát, mert az első választás nem volt az igazi. Talált jobbat, kisebbet, szebbet.

Forrás: brendon.hu
Nekem szerencsém volt, örököltünk egy Concord Neo babakocsit, minden létező hozzávalójával - mózes, hordozó, sportülés. Szerintem, hogyha megfelelő babakocsit választunk s nincs valami extrém kiugró eset -pl. repülővel utazunk, ahova nincs szívünk a drága babakocsit vinni, hogy aztán összetörtjék, ezért veszünk egy olcsó esernyőre csukhatót - akkor egy jól megválasztott babakocsi végigkísérhet minket a gyerek első évein.

Láttam több babakocsi típust mostanában, de nekünk ez nagyon bevált. Nem túl széles, könnyű vele manőverezni. S tudom, más vidéken használni egy babakocsit mint a fővárosban, ahol tömegközlekedésre kell felhurcolni. Egy hátránya van: gyakorlatilag ha megyünk valahova elfoglalja a csomagtartót (tudom a kocsink kicsi, de akkoris :)) Láttam mostanában egy olyat, amire nyaralások alkalmával szívesen lecserélném ezt a kis óvatos darabot:
Na ez nem sok helyet foglalna a kocsiban az biztos :)

Hátitáska: jön majd egy poszt a haszontalan dolgokról is. Pelenkázó táska helyett mostanában nagyon divatosak anyák körében a tornazsákok. Viszont láttam én már tornazsákot 30.000 Ft-ért...

Forrás: store13.hu
Ehelyett vettem magamnak egy csodás Burton hátit fele annyiért. Tökéletes arra, hogy akár egy hosszabb sétára is el tudjunk menni. Belefér minden, ami egy pelekacseréhez való, játék, víz, nasi. Burton márka nekünk snowboardosoknak nem ismeretlen, így a táska is szerelem volt első látásra.

Babakocsira tároló: A másik kedvencem, hogyha kisebb (vagy akár nagyobb) sétára indulunk Benivel. Lehet venni drágán nagyon trendi 3sprouts tárolót, vagy rendelhetsz az ebayről 1500Ft-ért, ingyenes szállítással Kínából egyet, amely funkciójában ugyanazt tudja.

Forrás: kiddiez.hu

Forrás: Ebay

Ez, kiegészítve a hátitáskával totálisan kiváltja a pelenkázótáskát. Manapság már csak akkor használom, hogyha több cucc kell mondjuk a mamáékhoz a gyereknek.

Tápszeradagoló: Bár erre talán túl későn hívták fel a figyelmem, mégis rettentő hasznos. Tápszeres kisbabám van, mondhatnám születésétől kezdve, mégis csak viszonylag későn fedeztem fel (Köszi Verus ;)) a tápszeradagolót. Így jóval kevesebb motyót kell cipelni, kis helyen is elfér s nagyon praktikus.

Havas Dóra - Születéstől-születésnapig: Hozzátáplálás, egészséges étkezés témájában két dolog volt nagy segítségemre. Az egyik Dóra könyve, ami hónapról hónapra le van bontva, mit ehet a baba, mivel érdemes kísérletezni, milyen fűszerekkel tehetjük színesebbé csemeténk mindennapjait. Emellett a másik egy Facebookon talált oldal.

Forrás: Libri

1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése