Online shopping

Ma megérkezett a Reserved rendelésem - természtesen tele gyerekruhákkal- s eszembe jutott, hogy kellene írni kicsit az online shoppingról. A Reserved volt az utolsó, aki a fast fashion boltok közül beállt az online is rendelhetők táborába. Még évekkel ezelőtt talán a Mango kezdte el, aztán tavaly nyáron az H&M is beszállt - ami azért is volt érdekes, mert nekik volt már köztudottan baba részlegük. Aztán a Mangonak is lettek gyerekruhái, majd beállt a sorba a Zara s végül a Reserved is.

Ez nekem nagy öröm, mert így végre az olyan vidéki anyukák is mint én tudnak a gyerkőcüknek változatosabb ruhatárat kialakítani, s nem kell a Tesco-Pepco vonalra korlátozódniuk. S még mielőtt valaki beszólna: nincs semmi bajom  azokkal a ruhákkal sem, sőt én is szoktam venni Beninek, de pl. a Tescos bodykkal egyáltalán nem vagyok megelégedve. Két mosás után teljesen ki van nyúlva, s persze itthonra, meg hogy leegye, teljesen jó, de azért ha elmegyünk valahova jó ha van jobb minőségű is :)

Mivel inkább fiúruhákban vagyok otthon, így csak azokról tudok nyilatkozni, de állítom, hogy megéri. Rengetegszer ki lehet fogni ingyenes szállítási költséget promóciókkal, plusz én eleve előre vásárolok neki ruhákat. Bár 80-asakat hord, kb két éves koráig nem lesz gondja ruhára :)

Bár kevesen tudják, de az instagram mellett egy másik nagy kattanásom a Pinterest, így a gyerek ruhatárának már csináltam is egy táblát: https://hu.pinterest.com/papirkutya/baby-fashion/

Így aki szeretné, egész nyugodtan nyomon tudja követni, épp mire költöm el az elég szánalmas összegű GYED-et. Na de erről majd másik poszt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése