Biburi Design

Mivel Beni legbetegedett május 15-re, így nem tudtam elmenni a Pici Piacra, ráadásul esős, nem túl jó idő is volt, így nem próbálkoztam egyedül. Éppen ezért úgy gondoltam, hogy amik a Piacon érdekesek lehettek volna számomra, azokat megrendelem akkor online, ha már nem jutottam el. (Ilyen szempontból kicsit rosszabb a helyzet, hogy vidéken lakunk - a számtalan előnye mellett -, hiszen az igazán babás programok szinte csak BP-n vannak - lásd Sárkányok éjszakája, Pici Piac, stb)

Az első, amire már az előzetesek alapján nagyon vágytam az egy cuki panda párna a Biburitól. Még szerencse, hogy van Meska oldala, így minden gond nélkül meg tudtam Zitától rendelni.

De álljon itt akkor a kis bemutatkozás Zitától miről is szól a Biburi Design:

Design a gyerekszobában -Saját tervezésű és kivitelezésű, kisszériás termékek egyedi gyártásban babáknak, gyerekeknek, anyukáknak.

Meilinger Zita vagyok, a Biburi Design tulajdonosa, tervezője, kivitelezője - egyelőre mindenese.

Egy kis asztal mellett folyik a munka: tervezek, szabok, varrok, fotózom és teszek minden olyasmit, aminek segítségével eljutnak hozzátok az itt bemutatott termékek. Minden darab kiindulópontja egy saját grafika.
A gyártás során a minőségi anyagok használata, a pontos, aprólékos munka, a szem számára harmonikus arányok és a színek összhangjának megtalálása vezérel, mindenekelőtt azért, mert hiszem, hogy a gyermekek kezébe adott tárgyakkal formáljuk esztétikai érzéküket.

A termékek között vannak önálló és kollekcióban is kapható darabok.
Termékcsoportok:
- textiljátékok,
- kézzel festett papír tároló zsákok,
- textilzsákok és -tárolók, pelenkázó neszesszerek,
- babatakarók,
- párnák,
- ujjbábok,
- névre szóló dekorációk,
- illusztrációk.


Ma csöngetett is a postás bácsi, hozta a kis marokpárnát, s hát annnnnyira cuki, hogy nem is igaz. A pandás papírzsákkal is szemeztem, de mivel van papírzsákunk BabyON!-os Batman-es, amiben a szennyest tartjuk, így egyelőre nincs szükség többre (aztán ez szerintem idővel változni fog, ahogy egyre több játéka lesz majd Beninek).

Nem mellesleg, nagyon jól tudom a kis pandát kiegészítőként is használni ha daily outfitet akarok fotózni a gyereknek, mint azt a mellékelt ábra is mutatja :)

Forrás: saját
Amennyiben szeretnétek ti is szétnézni Zitánál a Meska boltjában meg tudjátok tenni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése