Civil War #anyaido

Anyaidő: rengetegen írtak már arról mennyire fontos az, hogy anyuka is fel tudjon töltődni, hiszen boldog mama=boldog baba. Egy gyermek érkezésével pedig óhatatlanul is megváltozik a fontossági sorrend. A kialvatlanság, a fogzási nyűgösség, és az éjjel-nappali szolgálat kiveszi az ember utolsó tartalékait, ezért kell az, hogy anya is fel tudjon töltődni. Legyen szó apával közös estékről (amik szintén fontosak, hiszen egy kapcsolatot is ápolni kell, akkor lesz egy család igazán boldog :)), vagy barátnős kávézásról, esetleg egy tesós moziról.

Tegnap elmentem nővéremmel megnézni a legújabb Marvel-filmet, mert a hétvégi nyüzsi után kellett egy kis (2,5 órás) kikapcsolódás :D

Forrás: Dvdnews.blog.hu
Tartalom: Az Amerika kapitány: Polgárháborúban Steve Rogers az újjáalakult Bosszúállók csapatának élén próbál gondoskodni az emberiség biztonságáról. Azonban egy újabb incidens következik be, amelynek nem várt következményei lesznek. A Bosszúállókon egyre nő a politikai nyomás, hogy egy kormányzati szerv irányítsa őket, akiknek be kell számolniuk akcióikról. Az új rend megosztja a Bosszúállókat, a csapat két részre szakad. Az egyik csoport élén Steve Rogers áll, aki úgy véli, a Bosszúállóknak szabadon kellene tevékenykednie, hogy védelmezhessék az emberiséget. A másik frakció élén Tony Star, aki az irányítás és elszámoltathatóság eszméjét támogatja. A nézőknek döntenie kell, hogy melyik tábornak drukkolnak, miközben a háború immár két fronton zajlik.

Vélemény: Bár én nagyon szeretem a Marvel-filmeket, így elfogult is tudnék lenni, de ebben a filmben maximum az akciójelenetek voltak durván jók. A sztori slusszpoénját kb már az első jelenetkor tudtam, annak ellenére, hogy bármit is olvastam volna a filmről. Index-kritikákat már rég nem olvasok, mert gyakorlatilag mindent lehúznak, ami él és mozog, és utólag elolvasva sem tudom egyetérteni vele, mégha én sem vagyok maradéktalanul elégedett a filmmel. De sebaj, remélem majd az új X-men orvosolja a kis sérelmemet :) #teamironman
This entry was posted in

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése