Joy-napok

 Nos, eleinte nem is gondoltam arra, hogy kerekedhet valami a Joy-napokból, hiszen a Glamour-nap Ancsikával olyan jól sikerült. Aztán csak vettem egy Éva Magazint, s úgy döntöttem mégis csak érdemes lenne szétnézni.
Forrás: saját
0. napon meglátogattam a DM-et, hogy pár kencét, amit már rég szerettem volna, be tudjak szerezni. S olyan nincs, hogyha én megyek valahova, akkor a kisbaba ne kapjon valamit, így a kis csészerakosgatóra esett a választás s hát fürdésnél nagyon bevált :) Lehet vele locsolgatni s imádja :)

De a legjobban talán a Garnier Ambre Solaire fényvédő spraynek örültem. Babának már vettem ey Babe 50+ faktoros naptejet glmaour-napokon, de mivel apja is meg én is elég fehér bőrűek vagyunk, muszáj nekünk is valami magas faktorszám. Ezt a típus még tavaly mutatta nővérem, azóta vadásztam rá :) Lenor öblítő mindig kell a babának, a micellás vizet pedig már rég ki akarom próbálni.
Forrás: saját
Ma reggel még leugrottam a Tescoba szétnézni az F&F cuccok között, s gyorsan vettem magamnak két farmert, mert most hogy itthon vagyok a gyerekkel rájöttem, kb csak dolgozós cuccaim vannak, eddig mindig ingeket keresgéltem, meg szép nadrágot, de most lehet lazán öltözni, ahogy igazán szeretek :)
Forrás: saját
 Maradt még pár kupon, ami lehet beváltásra kerül: így hogy nem sokára költözünk, szét akarok nézni a Diego-ban mindenképpen függöny, illetve 2x3 méteres szőnyeg után, illetve lehet veszek a Pig Shoes-ban még egy Toms cipőt magamnak :) De meglátjuk :)

Nektek miket sikerült beszerezni a Joy-napokon? Van esetleg valami, amire már régóta vágytatok s most sikerült lecsapni rá?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése