Babyootd

Valójában a blog ötlete is onnan jött, amikor Beni még pici volt, kb 1-2 hónapos s elkezdtem felfedezni a babaüzleteket s a hihetetlen bébiruha kínálatot. Mikor még mini volt nem nagyon tudtam az irtó vagány kis szettjeit rajta megörökíteni, hiszen annyit aludt, hogy elég volt rá body meg rugdalózó. Fel maximum akkor öltöztünk, hogyha mentünk valahova. Viszont annyira cuki szettjei voltak/vannak, hogy úgy döntöttem, nekiállok fotózni a ruhatárát. Maga az ötlet a felnőttek körében is népszerű Outfit of the day-ből jött, s az elején még elég bénácska voltam benne.
Forrás: saját
Tényleg mindent rá akartam tenni a képre, amit aznap viselt, a pelenkától a zokniig, és még mellé egy kis "egyéb" is, díszítő elemnek. Volt, hogy este fotóztam, amik szintén nem tettek jók az összhatásnak, de mint mindenben ebben is lehet tanulni, fejlődni. Aztán jött a szerelem a monokróm ruhákkal, s azzal együtt egy kissé letisztultabb egyszerűbb #mutimitviselababad összeállítások. Azóta megtanultam, hogy a kevesebb több.
Forrás: saját
S bár néha még vannak elcseszett hozzányúlásaim, amik az adott pillanatban nagyon tetszenek, nagyon jónak gondolok, de azért utólag belátom, hogy lehetett volna másképp is. Mint ahogy az alábbi kis összeállítás is mutatja.

Forrás: saját
Persze van egy csomó hely ahonnan tud az ember inspirálódni, s ahogy halad előre az idő úgy lesznek nekem is egyre jobb és jobb ötleteim, de egy biztos. Időről idő fogok a blogon is megosztani ilyen képeket, ezek által is talán könnyebb bemutatni az általam nagyon kedvelt márkákat/oldalakat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése