TOMS - az én kedvelt cipőmárkám

Idén is One Day Without Shoes, május 10-én! 

A részvételhez nem kell mást tenned, mint feltöltened egy képet az Instagramra a lábadról cipő nélkül és aláírnod a ‪#‎withoutshoes‬ és a ‪#‎tomshungary‬ hashtageket. A TOMS idén 100,000 pár új cipőt ad 10 ország gyerekeinek! Ilyen egyszer.
Forrás: saját

 Én személy szerint amúgy is imádom a TOMS cipőket, azt gondolom a világ legkényelmesebb cipője s el tudnék benne menni akár a világ végére is. De tényleg. Az ára szerintem inkább már a márkanév illetve a jótékonykodás miatt ennyi. Bár hogyha belegondolok egy sima teljesen egyszerű, egyszínű Converse is 17-18 ezer forint körül mozog. De már vettem Beninek is miniben, egyrészt mert annyira jól néz ki, másrészt mert tényleg kényelmesek.

Maga a szellemisége az egész One for one mozgalomnak szintén tetszik, így ha lehet ezentúl én csak rájuk szavazok. Bár tudom, hogy pl. munkába nem tudnám hordani.

A TOMS márkát 2006-ben alapította egy fiatal amerikai vállalkozó, Blake Mycoskie. A TOMS létrejöttét egy argentín utazás inspirálta, ahol meglepő módon még mindig rengeteg gyerek mezítláb szaladgál. Ezért az alapító egy olyan cipő céget vizionált, ami által segíthet a fejlődő országok gyermekein. Így született meg a “One for One” gondolat, ugyanis a márka minden egyes eladott cipő után egy pár cipőt adományoz egy rászoruló gyermeknek. Innen is ered a TOMS név, Tomorrow’s Shoes.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése